Breaking

Nu är klockan 00:00 i skrivandets stund och jag tänker på min J ♥ . Han skrev idag att han kommer hem imorgon på eftermiddagen! YES! Fasiken vad jag saknar den människan, my love.
Och förhoppningsvist kommer han vara hemma över helgen, men som vanligt verkar det bli skit väder? Regn regn regn. Men jag hoppas på att vi kan hitta på ngt roligt ändå. Så fort värmen kommer så blir det en massa fiskande (enda gången jag går med på fiske är när solen skiner för då är det mysigt och varmt, haha).

Vi funderar på att bygga en större altan på vår sommarstuga så jag håller på att kolla på klipp hur man bygger altan, men jag har nog snappat upp ganska mkt när jag har kollat på mina bygg och design program. Hur man ska göra.. snickare, kanske man ska bli det? :P Men nja, jag är inte så duktig på att få saker raka när jag gör dem, tror mitt ögonmått är ganska skevt?
haha

Nä nu ska jag ge upp den här dagen och se fram emot min älsklings hemkomst imorgon, så jag antar att jag ska skippa datorn så mkt som det går imorgon, ska endast kontrollera om jag får ngt sålt på mina bloppisar.
Måste verkligen sälja en massa, garderoben är smockfull.. men med kläder som jag inte använder och som jag har problem att göra mig av med.. Seperationsångest I guess.




Good Night ya'll :}  ♥

Kommentarer
Sara ~ Candis

Gud vad fint hår du har :D



SV. Yes den har jag testat, riktigt bra faktiskt :) eller man ser ju inte jätteskillnad haha men ändå :D den luktade mumma dessutom.



En av mina tatueringar blev ju fel, den jag har på magen :) men tatuerade över den och byggde ut och nu är den underbar. Hur den blir sen när jag blir gravid sen är ett senare problem :D



Hoppas du också får en mysig dag med din älskling :D

2010-05-13 | 10:42:58
http://candis.se
Helena

Ååååh du är ju så snygg människa så jag fan blir kär hahaha ;). Va har du gjort me dina ögonbryn? Dom är APSNYGGA!!!!!!!!! PUSS <3

2010-05-14 | 14:36:43
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback