Händelserikt

Idag har det varit en väldigt händelserik dag.
Dagen startade vid 7 tiden då jag, mamma och syrran skulle åka till sommarstugan och rensa upp lite efter höst och vinter.
På vägen dit satt jag och njöt i baksätet med en trött vovve och min twilight (5:e gången som jag har fullt upp med den? jag kan inte sluta läsa böckerna, om och om igen)
Vi svängde in på Rusta och coop innan vi kom fram till stugan, då var det bara att ta på sig trimmern och massakera allt gammalt gräs och kvistar som tagit över tomten. Efter cirka 2,5 timme var vi klara och då hade vi även gått runt med gräsklipparen, otroligt skönt.

Vi åkte ner till centrum och käkade god pizza på Milanos (älskar Milanos pizzor!) och sedan berättade mamma att hon sett att deichmannsko kommit till Bollnäs! Weeeho!
Gissa om jag reste mig upp snabbt?

Jag älskar nämligen allt med D butiken, alla storlekar finns i butiken, de har otroligt söta och snygga skor, och man behöver endast stå i kö när man ska betala i kassan, då allt som sagt finns ute i butiken. (iaf de flesta storlekarna)

Jag har ju dock inte så mycket slantar kvar (redan, jag vet) och kunde därför inte njuta som jag skulle kunna, men tog mig ut med ett par nya favorit tofflor! yeaah
Sis och Mams hittade dock ordentliga skor, om en väska funnits i en annan färg, hade jag köpt den på direkten och fått leva på vatten och bröd :P
På vägen hem åkte vi förbi rusta igen och jag sprang in och köpte två parfymer som jag sniffat på första gången vi var in, och doften satt fortfarande kvar i tröjan efter hela dagen så jag ansåg att de var en bra och billig parfym. (och vem gillar inte de?) Så nu har jag någon annan parfym så jag inte använder slut på mina favoriter alldeles för snabbt.

Nu är jag hemma (kom hem vid 19 tiden) och har testat ögonskuggorna jag införskaffade på Rusta (49 kr för 2 ögonskuggor, en highlighter, kajalpenna, ögonbrynspenna + en vässare kan man inte klaga på)



Lite ego är man allt. ^^, Älskar färgen på tröjan! Alla behöver en färgklick!




Kommentarer
Helena

Åååååååh underbara Kicks. Tror inte du fattar hur jävla VACKER du är människa <3..!! Blir helt glad när jag ser dej på såna här bilder. Bästaste du <3 PUSS!!!

2010-05-07 | 23:23:30
http://luzzis.dinturiel.se
Helena

Sv: Jaa men faktiskt, vi behöver prata hehe. "Det är inte du, det är jag" haha ;-p... Men skaffa skypes om du inte redan har det för då snackar vi ju gratis hur länge som helst å du som har webcam (det har du va?) kan ringa så jag ser dej haha... åååh ja fan dom här veckorna ska gå fort fort fort!!!!!! Sen ska jag sparka upp den där dörrjäveln. Du är äst... Älskar dej baotamycket!!!!!! <3

2010-05-08 | 11:23:45
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback