I want it!

VARFÖR?!? Varför kan jag inte få vara en miljonär för? Jag vill ha dessa saker, jag vill ha dem så de skriker i huvudet på mig.


Det som VERKLIGEN ropar mitt namn är såklart sidenshortsen (I LÖÖÖV PYJAMAS!), Väskan och Klänningen.
Jag blev så himla avundsjuk på Suzanne Saperstein som fick en siden pyjamas av sin karl på deras mysiga dejt, och jag har letat mysiga sådana sedan länge, så jag tog upp sökandet igen, och titta vad jag hittade! Sidenshorts ↓


Lace klänning från Nelly ↑ | Skor från Ellos ↑ | Sandaler från Skopunkten ↑ | Lackisar och Volanglinne från Gina ↑

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. :D så har jag också tänkt. Eller iaf träd som är liknande körsbärsträd. För de jag tagit kort på är ju inte äkta :) och så vill jag ha magnolia träd också, de luktar så gott :)

2010-05-04 | 13:39:49
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Den tandblekningen jag fick hem var med en liten UV-lampa :) och skulle funka på bara 3 min. Så de ska bli spännande och prova den.



Det är vita blommor :) sök på magnolia får du se. De luktar otroooooligt gott på våren.



Vi har kikat på en på Jysk, dock är den bara 3 sitsig så vi får se :) men vi kikar överallt, men älsk gillar inte Ikea så hehe.

Mattan har vi :D ska nog lägga ut den idag hihi.

2010-05-04 | 15:59:32
http://candis.se
▲ p i n k n a t i o n . s e

Fina saker :)

2010-05-13 | 07:08:07
http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback