Lugnt

Ju med att min älskade inte kom hem idag, har jag gått på sparenergiläge, som ni kanske såg på bilderna från tidigare idag så har himlen öppnat sig totalt och det har inneburit att jag har varit inomhus konstant. Åkte dock på affären en sväng, skickade paket och sedan på dollarstore för att köpa krukor till förvaring.
Blomkrukor behöver inte endast användas till att förvara blommor i tycker jag.
Nästa gång jag åker dit ska jag köpa en till att ha i badrumsskåpet.. Nu har jag en för mina penslar och så köpte jag som sagt två till idag, en till smink och en till mina örhängen och armband. ↓




Men jag har insett att jag har mer smink än vad jag trodde, så jag ska nog byta ut dem mot två större.. och i samma modell som den som står i skåpet.. Hehe.

Imorgon åker jag, mams och systeryster till Bollnäs, till vår stuga. Det kommer förhoppningsvist vara fint väder där nämligen och det verkar som om det kommer fortsätta regna här, så vi flyr undan vädret helt enkelt =)
Syster ska dock vidare mot Gävle för att hälsa på lite, så jag och mamma blir själva i stugan.
Mysigt värre! ♥

Jag saknar min karl ♥, min man ;) hehe. Drömde inatt att vi var i Thailand igen, antar att man drömmer om sådant när vädret är hemskt? Fly undan vardagen lite. Men jag blev så otroligt ledsen när jag vaknade och det inte var så. Suck.

Nu ska jag packa lite och sedan gå och lägga mig, är inne på slutspurten på sista boken nu, breaking dawn, och varje gång jag "läser" om den så hittar jag nya saker som jag inte lagt märke till tidigare, men lika spännande är det varje gång.
Men tror att jag måste beställa några böcker som jag skrev ett inlägg om förut, nu när mina ljudböcker är söndernötta så är det dags att ta till bokformen igen.



Nä.. nu är det god natt för min del ^^

Kommentarer
Helena

Sv: Jaa men man blir ju faktiskt sån som dom beter sej mot en till slut =/... det är fan sant. Jag hoppas det kommer klarna. Jag tror det finns en mening me allt, allt händer av en anledning. Men nu vet jag inte me mej å A, han flyttar ju hem om 2 veckor bara =(... fy faaan!!! Vi som just hittat varann igen... vi får lixom ALDRIG en chans... suck. Haha men dom är snygga som fan, ser ut som dom blivit trådade :). Hahaha fan gå in å ta bild på alla maskiner å skicka så kan jag förklara hur du ska göra ;). Men har dom ingen bodytoning i Sveg nu? Det är ju asssskuuul!!! PUSSSS

2010-05-17 | 16:12:20
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback