Nittonde Maj

Igår fick jag mina nya sovshorts.. och short indeed. Men de var jättemysiga.. Klarade inte av att tvätta dem ordentligt utan sköljde dem bara så jag fick sova med dem inatt, och guuud vad sköna de är! Otroligt bra köp!

Jag beställde dessutom ett par Jeansleggings från mandel förra veckan och de trillade ner i postlådan i fredags, de var jättefina! Dock var det ett stort minus att de placerat en slitning precis på knät, vilket ledde till att jag spräckte hela knät när jag böjde på benet. Haha. Så nu har jag sytt lappar bakom varje slitning då jag inte vill att de spricker mer.

För övrigt fick jag mitt schema idag, tyvärr är det endast hela aug som är planerat.. men jag hoppas att det blir mer. Vill vill vill!
Men det känns skönt att veta vad som väntar. Dock är jag rädd att arbetsförmedlingen inte kommer tycka att min anställning som väntar är tillräcklig. Men just nu struntar jag i det.

Funderar på att byta lösen på våran router snart.. onödig info. Men ett headsup för de som smygsurfar på det utan min vetskap.




Mina nya jeansleggings ↑ (ser ut som om benet är brutet? haha) tycker det blev ganska bra med tyget bakom, dock hade jag inget ljusare (klarade inte av att mörda mina favvojeans)



Shortsen (från asos) och en spetsbolero (från mandel) som jag också beställt. ↑

Annars har jag inte beställt ngt mer... tror jag ;) heheh.


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. :D haha märkte att de behövde torka läänge. De är lite bulligt här och där haha. Det blev verkligen en boost :D TACK IGEN <3

2010-05-19 | 21:53:01
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Allting är vääääldigt märkligt :S



Hehe jaaadu, ingen aning :D man kanske kan spola det under kallt vatten så kanske de torkar fortare?! Måste prova sen :)

2010-05-20 | 10:28:06
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback