Ögongodis

När jag var på Rusta (som jag nyss nämnde) så hittade jag lite olika saker, bl.a ett sminkset som hade ett helt acceptabelt pris, det fanns 3 olika saker att välja på, men jag valde ögongodiset (ögonsetet helt enkelt).



(försökte göra en animering på dessa, men mitt PS vill inte, eller så är det jag som inte fattade Teschos förklaring, men ngt blir fel)



Så här blev resultatet iallafall, var så tråkigt att bara använda de skuggorna, så jag slängde på lite av den rosa paletten som jag köpte från e.l.f dessutom, men lite mer färg hade jag hoppats på.

But what can I say? I liked it!

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Tycker dollarstore är väldigt billiga och bra, dock har de ju inte så stort utbud av färger :)



Yes de var den färgen. Den är verkligen fin. Får använda genomskinligt över :P om jag hinner kladda på det innan de flagnar haha.

2010-05-08 | 11:45:00
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback