The end of friday

Nu har en ny dag startat, kanske dags att krypa till kojs.

Min älskling kom ÄNTLIGEN hem i torsdags. Från kl 15 på eftermiddagen satt jag som på nålar, ville bara att tiden skulle gå och sedan vid 21 tiden så kom han äntligen innanför dörren. Snacka om att jag bev slut efter det att jag varit på helspänn i 6 timmar. Min efterlängtade karl är hemma ♥.

Idag började dagen med att jag lekte blomsterbud och körde en massa blommor hem till affären där mami jobbar, så de hade lite blommor att sälja. Sedan tog jag och mitt hjärta oss en fin frukost på Nya konditoriet. Men ja, de blev nog en brunch? Inte så mkt frukost vid den tiden på dygnet.
Därefter spenderades dagen på bilmek och hemma hos svärföräldrarna då de firade sin 28 åriga bröllopsdag.
God middag och lite kubb spelande, tjejgänget var bäst.. men vi lyckades aldrig få ner kung j*veln och då vann karlarna.. skit också! Jag är en sann dålig förlorare!
Nu har jag pinnat mig hem då jag är toootalt slut i kroppen, jag klarar inte av att vara igång så här länge om dagarna längre.
Men man börjar ju komma upp i åren ;) Karln min lämnade jag kvar hos hans kusin då de lät som de ville vara uppe ett tag till.. usch.. orka. Haha.

Igår var jag till frissan, och jag är tamefan inte lika nöjd idag som jag var igår. Det ser alltid bättre ut hos frissan, men idag så kände jag att jag vill raka av mig luggen.. Jag vill inte ha lugg nå mer!! Jag spyr på den! Så himla ful och jag ser ut som en barnrumpa.. usch aldrig mer. Nästa gång ska jag säga att vi inte ska göra något annat än att klippa ur den. Så¨nu får jag börja med att snurra den till ett band igen så jag får bort den ur pannan tills den blivit "tillräckligt" lång.. Usch.
Vågar inte ens visa hur den ser ut.. no more ego bilder på ett tag.
Blä! Skit lugg! haha.

Nu ska jag invänta gubben, han lämnade hemnyckeln och jag fick ovälkommet besök tidigare i veckan då jag inte låst dörren (en som inte har alla hästar hemma) så nu vågar jag inte somna förens J är hemma och dörren är låst.. Jag har till och med börjat använda säkerhetskedjan på dörren, sådant har jag aldrig behövt förut, men nu känns det bara olustigt.

God natt, God natt


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. :D det var hos henne jag såg något liknande. Gud vilken komplimang du ger mig. Älskar ju Lindas sminkningar och tycker hon är riktig jäkla grym. Såg du den blåa hon gjorde häromdagen?? Gudooomlig.

Mer animeringar blir det :) har inte sett någon som gjort så innan så :D



Du, de borde jag skriva när jag lägger ut bilder. Kopierande och redigering av mina bilder utan min tillåtelse debiteras med 6000 kr :D faktiskt.

Man tycker ju att hon borde lägga av efter 6:e gången, men det kommer hon inte att göra. Allra helst vill jag att blogg.se stänger av henne helt och hållet!!

2010-05-22 | 09:39:59
http://candis.se
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Live, Love & Laugh

Sv: Tack så hemskt mycket för din fina kommentar!:)

2010-05-23 | 10:16:27
http://alisagonzalez.se
Sara ~ Candis

SV. Min eyeliner ser ut som en spetsig penna typ :) tycker den är sjukt bra och ger bra med färg. Men de kommer ju färg på ögonfransarna, men de gör ju inget för man ska ju ändå måla över dom sen :))



Ja hon ändrade headern och tog bort inlägget hon skrev om mig och bad även om ursäkt och sa att det inte skulle hända igen. Men varför tjafsa från början och kalla mig psykotiskt som borde spärras in på psyk och som inte har ett skit i sitt liv?! :( fattar inte.

Hon har ju förstört allting nu, även för er som gillar att se fina bilder och sånt. För nu blir det inge mer blombilder, inga av mina favoriter iaf :(

2010-05-23 | 12:19:57
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Du får berätta vad du tyckte om cake eyelinern sen :D looova det.



Ja det var verkligen snällt, men tror hon inte gjort det om jag inte tackade innan för att hon tagit bort bilderna :P får hoppas att det är sista gången jag ser någon av mina bilder hos henne hädanefter.



:D ooojj, det var riktigt längesen nu. Och lååångt jäkla hår hade jag. Kanske blir en favorit i repris på den färgen. Perfekt nu i sommar om inte annat :) får be älsklingen om hjälp, han hjälpte mig förra gången :)

2010-05-23 | 22:06:47
http://candis.se
mor

Tyckte inte luggen var ful gumman;O)

2010-05-24 | 22:21:56
Kristina

Åh tack mami, men de tycker jag.. urk )=

2010-05-24 | 22:26:28
http://charade.blogg.se/
Helena

Håller me Gun, den var ju inte alls ful heller :D!!

2010-05-25 | 09:08:08
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback