Goodiebag.se

Jag har totalt glömt bort att ge er en recension på de olika produkterna som jag fått testa genom goodiebag.se.
Jag fick min GB precis innan jag flyttade hem så det är därför det drog ut lite på tiden.
Iallafall så fick jag två krämer, en kräm från lumene och en från nivea. Gillar båda delarna, de luktar gott, återfuktar bra och de små förpackningarna man fick de var underbara! Jag har mina i min sminkväska. Perfect!
Jag fick även ett prov på CK one parfymen och den luktade fräscht som CK's parfymer brukar göra, gootttt!.

Men de bästa som jag fick testa genom min goodiebag, de var: Headweb.com!
Man fick en kod så man fick hyra en film direkt på Headweb's hemsida. Underbart! Finns otroligt många filmer att välja bland, de är bra priser (från 19 -30 kr vad jag har sett) och man kollar direkt på datorn.
Ännu ett plus är att det gick bra till och med för mig att kolla på filmen! (Vårat internet är inte så himla starkt trådlöst, men de funkade ;) )
Så det kan jag verkligen rekomendera! Jag ska fortsätta använda headweb när jag känner att jag vill se en film.

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Jag gillar Voddler, de flesta filmer är gratis :)

2010-10-25 | 07:10:07
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback