Grubbleri, grubblera

Hemma, hemma, hemma. Otroligt skönt. Vet inte varför men jag blev alldeles yr och illamående när jag var på jobbet idag. Förvirrad och det susade i öronen när jag böjde mig ner. Så därför kändes det som om de var en bra idé att placera mig i kassan.
Usch, riktigt läskigt när sådant händer och jag som fikade och allt? Kanske borde få i mig mer järn igen.. blöh.


Lite egobilder tas lite då o då, skoj att se hur konstig man ser ut i vissa vinklar och vilka som är ens "bra" vinklar. Kolla de konstiga fläckarna på kinderna? Not funny at all.

[Duckface, hehe] Denna köpte jag på apoteket idag, hoppas den hjälper mig lite. Men nu är de endast kinderna som envisas med att vara konstiga? Skrubba skrubba skrubba, de kanske hjälper?
Huden känns ganska len efter första användningen, dock tycker jag att det känns som om något ligger kvar på huden efteråt? Kanske beror på att min hy inte är så van med sådant ännu? ;)

Här är böckerna som jag beställde från Adlibris efter det att jag sett att både Molly och Sara har läst dem och de verkar jätte bra, men vågar inte kolla på dem för jag måste låta dem vara tills vi har kommit till flygplatsen, då får jag börja läsa ;)
(Dessutom tar jag med mig HP-dödsrelikerna som ett säkert kort om böckerna inte faller mig i smaken, hehe)

Btw så har Adlibris fri frakt till privatpersoner och då är det mycket roligare att shoppa tycker jag ;) Om jag gillar dessa böckerna som jag tror att jag kommer gilla så ska jag köpa de kommande böckerna också. Spännande ;)

Dags att krypa till kojs, en dag imorgon också. Hoppas dock att jag inte är så himla yr då.
Natti natti ♥

Kommentarer
Michaéla

Okej, gud vad skönt!

Nja, vi planerar och säger att vi ska åka, men ingen av oss har tid någon gång, så det blir liksom inte :/ :P

2010-10-07 | 08:09:21
http://michaelaarehn.blogg.se/
Alisa ♥ Amor Vincit Omnia

Sv: Klicka på bandet så kommer du tilL Bröstcancer fonden och där kan man sen hitta till bandet!:)

2010-10-07 | 11:26:44
http://alisagonzalez.se
月姫 Tsukii ♥

daaamn u're so gorgeous girl! måste bara fråga, har du nååågot smink på ansiktet? typ täckstift eller nåt? för din hy har så fin lyster, avis :( vill också få så!! :p avgudar typ tjejer som har sån hy haha :D

2010-10-13 | 03:12:41
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback