Hallå världen

Ja nu verkar det som om jag börjar få ordning på saker och ting igen. Är dock rädd att jag kan ha råkat ut för en urinvägsinfektion? Annars är det förhoppningsvist bara kroppen som är hängig och sur ändå.

Min chef ringde och berättade att vi kanske kommer smygstarta säsongen inom de närmsta två veckorna! YEEEES! Riktigt härligt att sätta igång igen, men jag har lite stressfaktorer när de gäller alla grupper etc som hanterades av M som tyvärr inte kommer arbeta med oss i år igen. Hoppas verkligen att det kommer bli en mjukstart och att allt kommer gå som smort denna säsongen. Vi behöver vara en enad front och det tror jag absolut att vi klarar :D
Gäller bara att plugga in all info inför vintern igen, man är ju trotsallt som en turistbyrå.. fastän vi kallas Gästservice.. och de är väll lite det som de handlar om?

Känner stressen att bli klar med rummet nu också, vägrar bo i kartonger så mycket längre.. urk..
STRESS!


Parfymerna jag köpte i Turkiet. Älskar CHANEL parfymen, älskar att lukta som choklad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback