Have U missed me?

Haha.

Vi är hemma!! Fy fan säger jag bara.. jag är trött och lite irri växer i kroppen. Anledning? Mitt minne förskönade Turkiet tror jag? Varför vill man åka till ett ställe som har blivit så van med turister att det inte längre uppskattar att ha turister? Nonchalanta jävlar. Haha... som sagt, trött och irri.

Gjorde några videoinlägg när jag var där nere, försökte ladda upp dem, men på en timme vid datorn så klarade bara videofyme ta emot 46% av videon, hade inte direkt tid att fortsätta heller.
Funderar på att lägga upp dem nu.. men nja.. kalla fötter. Förlorade sin charm när jag inte kunde få upp dem under resans gång.

Har shoppat otroligt lite för att vara mig, prutade som satan på vissa ställen, men på andra ställen kastade jag pengarna på dem och gick därifrån ;) Snacka om slösa.

Men iallafall så är det jättemysigt här hemma, isen har lagt sig på sjön här utanför fönstret och den är spegelblank.. Gillas otroligt mycket av mig.. höst övergår till vinter lite lagomt sådär.

Skriver snart igen, faller ihop av trötthet nu..

Kommentarer
Linn

Sv; Ett halvår har det gått & 4 månader kvar till nästa :)

2010-10-22 | 20:05:39
http://linnlowes.com
Caroline

Oh, hoppas ni haft underbart! BILDER nu tack :D

2010-10-24 | 15:27:01
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback