Heartbreak girl


Handling:

När Charlie faller pladask för superkexet Daphne, förbereder han sig på att det kan bli svårt att få ha henne ifred. Men han förväntar sig inte att den största rivalen - är en hund! Babydoll är Daphnes bortskämda vovve som gör allt för att sätta käppar i hjulet för Charlie. I kampen om ensamrätten till Daphnes kärlek - sker något oväntat: Charlie blir upp över öronen förtjust i hunden och plötsligt är tringeldramat helt upp och nervänt. För att Charlie ska få leka och mysa med Babydoll - måste han hålla grytan varm med Daphne. Det blir en tuff balansgång där han riskerar att förlora både hunden och fl ickvännen.

(Källa: Headweb)


Jag tyckte:

Filmen är enligt min mening en ganska härlig twist på en vanlig romantisk komedi. Vissa delar hickade jag till av skratt men samtidigt så har jag en liten B-känsla över den. Men jag tycker inte att det var slöseri med tid och jag kan nog tänka mig att se den igen.



Betyg:

♥♥ / 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback