Hemlig REA!

NELLY.COM har idag öppnat en hemlig höstrea! Om man anger kodordet FALLSALE så kommer man till en fantastisk 50-75% rea! Underbart! (klicka på bannern nere till vänster så kommer ni direkt till rean, annars kan ni klicka på denna länk: NELLY.COM och klicka på rea knappen.)




Jag råkade beställa en massa saker, dock inte allt på bilden som tur är ;)


OUPSSS:



Jag beställde:  den, den och den. Fina va? Jag vågade inte kolla runt något mer på deras sida, isådana fall hade jag nog beställt ännu mer, iiih. Och jag vågade absolut inte kolla på skoavdelningen ;)


Kommentarer
Mor

Såna skor har jag haft en gång;O)

2010-10-25 | 21:23:03
Kristina

Hehe, jag kan tänka mig de mamma, vad har du inte haft för skor?? ;) De såg sköna ut

2010-10-25 | 21:29:08
http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback