Next member

of the blue man group?  Hehe.

Slutade klockan 15 idag och tog mig en promenad så här i eftermiddagssolen, gorgeous.
Hade även fått ett paket som låg och väntade på mig med lite nytt ♥ Kommer nog bli jätte bra det här!
Så nu har jag och mamsen käkat hemmagjord kebab och tänkte lyxa till det med en ansiktsmask, nu när den börjar stelna så vågar man inte röra en min, men sitter och fnissar åt mig själv inombords.

Nu är jag ledig 3 dagar, ska försöka ta igen lite sömn så mina mörka ringar under ögonen försvinner, tror det är dags :D Utöver det så ska jag ta en myshelg. Mamsen kommer vara ute i skogen på jakt, så då kan jag pyssla lite här hemma. Ska även försöka engagera mig i matteboken igen.
Den här ansiktsmasken (masque ala Boue) köpte jag på dollar för 10 kr och den var super härlig! Svalkande och skön. "Mud pack - av lera från döda havet" står det på den. Kan nog rekomendera den om ni vill fräsha till er hy lite. Kommer ihåg en gång när jag var yngre så köpte jag en massa olika och råkade köpa en heat mask, aj aj aj, ansiktet såg ut som en mogen tomat efter det. Men gillar denna då den är svalkande.

Oj, nu har jag glömt bort att vattna blommorna igen, kanske dags att sätta fart, no?


Bjuder på denna bild, masken börjar bli lite mer turkos blå nu när den torkar, spännande, snart flagnar den väl av antar jag. 15 min ska den vara på, men jag brukar ha dem tills de blir torrt vid näsvingarna ;)

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. :) tror jag följer ditt och andras råd att ha det på ställen där de behövs och skippa resten :) sparsamt ska de kladdas på haha.



Jo man tycker ju det :P men ICKE. Pratar man på ett sätt är man efterbliven, kollar man bort är man osäker mm mm :P shit pommes fritt.. Men kommentaren kom ju från någon som inte ens vågar visa sig så :P

2010-10-08 | 22:42:15
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback