Ny start?

Nu börjar de ordna upp sig känns det som. Jag jobbar 6 dagar till, trots att jag gärna vill jobba så känns det som om jag behöver lite tid att ta tag i alla flyttkartonger som jag bor i just nu. Började trots allt jobba 2 dagar efter det att förhållandet tog slut och jag har inte kommit iordning ännu (och det har gått över en månad nu.. blöööh!)
Dagen efter min sista dag på jobbet så sitter jag och mamsen på ett plan till Turkiet och det ska bli otroligt skönt och som tur är så har vi folk kvar i huset så ingen stress över det heller.
När vi återvänder till sverige så har jag förhoppningsvist energi till 1000 för då är det bara att börja gå igenom lådor så att jag har livet i ordning tills mitt nästa jobb börjar.

Idag vaknade jag 08.30.. hade en stressklump i magen och kunde inte somna om igen utan låg och bara blundade /läste bloggar i 2 timmar.
Men nu har jag testat min resgarderob och jag känner mig nöjd med mina val. Känns härligt att omfånget har börjat minska igen.. Svullnat upp ngt hemskt sedan jag slutade jobba i april. Men nu är det nya tag och jag har nog äntligen börjat acceptera att vara utan snus..

Nu ska jag nog gå upp på rummet och rensa lite, börjar lite senare idag så bara att vänta in jobbet.

Kommentarer
Selina

Hoppas du får/har en bra dag! :-)



Sv: Nej tofflorna kan man inte köpa via en hemsida tyvärr :-(



//Love Selina

2010-10-06 | 13:53:37
http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback