Nylackat: Riga

Jag och mams tog oss en sväng ner till S igår för att uträtta några ärenden och besöka dollar (har jag sagt att jag ÄLSKAR dollar?) Iaf så sprang jag in på Gränganz och kollade in rosa bandet nagellacken som Mavala har gjort. Det fanns så många olika nyanser så jag hade svårt att välja men det blev ett som heter: Riga . Det var ganska lite pigment i det nagellacket, men jag tror att jag gillade det då det inte blir så mycket färg på nageln utan bara en aning. Diskret helt enkelt.




Köpte också ett Minute - quick finish nagellack, då jag alltid kommer på att jag ska göra saker precis efter jag målat naglarna, lyckas inte sitta still ;)

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Hej, sorry att jag inte svarat på dina kommentarer. Har inte suttit vid datorn så mycket de senaste dagarna.



Ehm, jag tror inte att man behöver en inbjudan till Voddler. Testa, annars skickar jag en :)



Hmm, det som har hänt är ingenting jag vill prata om så tror jag inte.. Men det är bättre idag :)



Kram

2010-10-26 | 17:34:54
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback