Se där..

Nu börjar det likna någonting! Slängt på två omgångar med färg på den nya väggen inne i min blivande walk in closet. (Ja jag vet att jag tjatar.. men ska bli så härligt när den är klar!)
Så nu börjar det snart bli inredningsdags. Det är ett väldigt litet rum, en skrubb typ så de gäller att utnyttja höjden i rummet istället.


Så här såg det ut från början, de är en mur som absolut måste byggas in om jag ska ha kläder där inne.

så här ser väggen ut nu.. mot den ska jag ha en billy bokhylla med mina skor på så de får komma ur väskorna och kartongerna. Tror de kommer bli lyckliga då.  Mot den andra väggen ska jag göra hyllplan och ha 3-4 stativ (Antonius stativ med trådback från ikea) så man kan vika undan lite kläder. Det jag inte gillar med trådbackar är att kläderna blir rutiga, men får lägga kartong i botten eller så.. för det är inte roligt med de som är helvita heller.. de känns inte rätt. för plastigt.

Nu fattas bara lister.. men de vet jag inte om jag klarar av att vänta på ;)

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Jo, det är väl så. Men jag känner att jag måste ha en kamera om jag ska bli fotograf :P Hihi!



Men jag förstår precis vad du menar. Stör mig på alla småttingar som springer runt med svindyra kameror och tar bild på en barkbit eller på sig själva i spegeln bara för att liksom. Blargh!

2010-10-31 | 21:53:06
http://molkan.se
Sara ~ Candis

SV. Jaaaaaa dom kan man inte bara släppa sådär :D de var ju faktiskt med under en stooor del av ens uppväxt!

2010-10-31 | 22:44:25
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback