Sista dagen

Japp, idag är det andra sista dagen för det här året. Ingen fin formulering där inte, men det betyder iallafall att jag för andra gången i år avslutar ett arbete. Men som tur är så finns det ett jobb som ligger och väntar på mig nu i november. Vågar inte ens tänka på hur denna säsongen kommer bli, då det är ganska mycket nytt i år. Men en sak är säkert: allt går att lösa, på ett eller annat sätt. Vi i repan kan vi ;)

Känns lite tråkigt att sluta men som det låter så finns det goda chanser att jag får komma tillbaka i vår igen. om de inte har fyllt upp alla platser tills dess.

imorgon den här tiden så sitter vi på flygplatsen och får snart stiga på planet. Vill ha fredag NU. haha.

Skriver mer sedan =)

Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

Jag tror nog att det ligger lite i dold psykologi haha. Typ som 39 kr, man tänker: äsch! det är BARA TRETTIOnio kronor. Hade det stått 40 hade man, åh fan FYRTIO hela kronor!! :p haha. Så egentligen skiljer det knappt på 10 kr, ändå undviker man de :p



sv: alltså jag förstår inte mig på vårt samhälle. Ska man ständigt behöva jämföra saker och ting? Vad är värst? "Det finns folk som svälter av fattig dom, och du vill ta livet av dig, du som har det så bra jämfört med dom!". "men nätmobbning, det är ju BARA lite texter på internet! - men mobbning, det är ju bara lite ord! - men trakasserier, det är ju bara att ignorera", typ så. När ska man ta saker och ting på allvar? Visst, man kan anmäla trakasserier, men det är ju inte ofta det leder någonstans. Hopplöst :/

2010-10-14 | 16:45:25
http://tsukii.se
Caroline

ååå va underbart!! jag vill också bort från denna kylan :)

2010-10-14 | 16:53:51
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback