Something black..


Godmorgon! Nej.. jag har inte sovit tills nu.. men på ett sätt så önskar jag att jag gjort det.
Idag har jag varit duktig och räknat matte, men jag fattade nada när jag satte mig och öppnade boken så jag tänkte "gå tillbaka till start utan att passera gå".. och så startade jag om från scratch. Varför? Jag måste göra så om jag ska få min hjärna att komma ihåg vad fasiken jag har hållit på med tidigare, dock fastnade jag som vanligt på vissa saker som jag en gång klarat.. men ja.. hellre att jag läser matte längre och förstår vad fasiken jag gör än att jag hoppar mig igenom det och inte klarar provet =)

Sedan då? Vi har hämtat en gran som vi ska ha på tomten nu under vintern (en julgran helt enkelt, utomhus) och de är nog den finaste granen vi har haft någongång.
Utöver de? Mormor kom och väntade in mamma någon timme.. och pratade gärna med mig medan jag pluggade.. humpf.. men älskar min mormor, hon är lite tokig ibland bara.

Beställde en ny jacka för några dagar sedan, hoppas den kommer snart så jag får testa den =) Riktigt sugen att se vad de är jag beställt för något. Den typen av jackor brukar inte passa på mig, men jag vägrar ge upp ;) någon dag ska den typen passa på mig också.

Den skulle kosta 399 men jag fick den för 299.. så det är ju ett fynd..redan?


Kommentarer
syster

Hi hi hörde om grantjuvarna ;) Vilken grymt snygg jacka! Sån vill ju jag ha... hi hi... Den kommer passa bra på dig tror jag! Puss

2010-10-26 | 20:38:52
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback