Stressad numero uno

Ja jag är skit stressad just nu, men jag har tid att sitta här ;) Why? Jag har 15 min rast på jobbet. Puh.
Började jobba 16 och det har varit stor rush hela tiden sedan dess. Men det är skoj, dagen går mycket snabbare då.

Hum, när jag kommer hem (vid 21 tiden) så ska jag nog visa er mina böcker som kom förra veckan och min packning till resan tänkte jag ;) Var även förbi apoteket och köpte en toner till ansiktet så att huden kanske mår bättre snart, pigg och fräsh till turkiet. Tänkte köpa basiron, men kan investera i det när vi kommit hem om inte de har lugnat ner sig tills dess.
Längtar!

Kommentarer
Michaéla

Åh, gud vad härligt att åka utomlands! Vart till Turkiet ska du åka? :)

2010-10-06 | 18:25:05
http://michaelaarehn.blogg.se/
Anonym

Svar: Tack :) Det var jättegott! Gillade sötman från honungen! Det blir absolut fler gånger. Tack för tipset!

2010-10-06 | 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback