Tips på dollarstore

Okej, då jag älskar dollarstore och de sortimentet de har, så tänkte jag visa er några fina saker som jag hittade på mitt förra besök. Dock köpte jag inget av dem, trots att jag hade velat konka hem de mesta av hela affären.


Det första fyndet är: Rn väldigt vacker ljuslykta med hållare. intrycket fulländas av den vackra och stora hållaren som man spikar upp på väggen. (kommer inte på vad själva namnet på hållaren är just nu, vill säga ampel men de är en helt annan sak.... grr.. hatar att tappa ord!)

Priset för denna gigantiska lyckta är iallafall ynka 300 kr. Helt otroligt, eller hur?


Tips nummer två: Även detta är ljuslyktor, två bollar. Jag får en känsla av marocko när jag ser dem? Och skulle gärna vilja se hur de ser ut med ljus i dem? VACKERT! Detta är något jag funderar på att köpa iallafall.

Priset: 200 kr per set om två.


När jag såg denna söta muffins tvålen så tänkte jag på en gång "denna måste jag visa på bloggen!" Den är väldigt stor i storleken och har ett snöre så att man kan ha den hängandes i duschen. Priset har jag glömt men mellan 10-30 kroner var det iallafall. (kan ha fel, men är ganska hundra)

Vackra ting får man aldrig nog av, eller vad säger ni?
Vill ni ha fler tips vad som finns tillgängligt just nu?

Kommentarer
Luzen

SV: Hahaha din lilla rackare där ;o)... kanske är ett småsyskonssyndrom eller nåt tss.. fy bubblan va jag saknar dej å dom där lyktorna är döfina :)!!

2010-10-26 | 06:34:46
http://luzzis.se
Sara ~ Candis

OOOOOMG OMG OMG :D jag ska handla på Dollar när jag kommer hem till Borlänge näst nästa helg :D



SV. :D det är så himla skoj när man hittar låtar och annat genom andra, like it toooo.

Hoppas du får en underbar dag sötisch!

2010-10-26 | 08:10:53
http://candis.se
Luzen

Sv: Ja det är fucking fucking fucking fucking att frysa å va trött samtidigt :-p... å så tiiiidiiiigt. OLIDLIGT!!!!!! Ja det där är ju DIN stil Kicki =D!!!! Jösses, jag MÅSTE hem! Saknar ihjäl mej <3 <3 <3

2010-10-26 | 09:09:24
http://luzzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback