Turkiet oktober 2010

Här kommer en gigantisk bildbomb från vår utlandsresa. Det var riktigt roligt att komma bort och njuta av sand mellan tårna.


Här är planet vi åkte med, urk säger jag bara! Maten var som gummi och personalen verkade tro att de dog om de drog på smilbanden.

Vi tänkte på min kära syster som är på andra sidan av jordklotet också ;)

Så här såg min fukost ut varje dag (minus muslin, den var vidrig)

Regnade 3 av 6 dagar.. yippey

Men de andra dagarna njöt vi av! Både med öl och med spel

Första stranddagen, blek och ny svalkad.. hehe.

Lyckades hitta grönsaksmarknaden (som även har lite andra saker) sedan dröjde de en halvtimme innan vi hittade textilmarknaden (bazaaren)


Himelsk middag! Friterad bläckfisk med 3 olika sortes potatis tillbehör ;) (Heter Calamar Tava på turkiska har jag för mig)

Den enda drinken jag vill ha: MOJITO! Och denna var utsökt, kan verkligen rekomendera delfino som ligger på kleopatra stranden. Mums, både mat och dryck!

Roliga vågor, sista dagen var det surfar vågor (mycket värre en dessa på bilden), man var glad om man lyckades komma i och ur vattnet utan att få i sig 3 liter vatten ;)

Här är de personerna som vi umgicks med på hotellet, riktigt trevliga! Många skratt blev det och jag kommer nog tycka att de är tomt utan dem på nästa semester ;)

Tack för en underbar semester mams!!!

Kommentarer
syster

Der ut som om ni hade det riktigt trevligt... gillade bilden som var tillägnad mig ;) Såg gott ut med bläckfisken! Puss

2010-10-26 | 01:53:04
http://vidabuena.blogg.se/
Selina

Så härligt med sol & bad!! :-)



//Love Selina

2010-10-26 | 22:40:08
http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback