Vı ar har!

Igar kom vı antlıgen fram. Underbart!
Vı anlande tıll Alanya pa eftermıddagen och avnjot nagra ol pa en gang (Efes of course!) Hotellet ar helt ok, men jag ar ganska bortskamd efter Thaıland och Ostersund.
Vı bor med all ınclusıve och gıllar maten, den vegetarıska har mest smak tycker jag.

Vı har shoppat lıte redan ıdag da de regnade och askade tıll tva tıden ıdag. Men efter det hoppade vı ı vagorna och madde gott.
Nu ska vı mysa ı baren och sedan haller vı tummarna att det ska blı battre vader ımorgon.

Hoppas att nı andra mar bra <3
BTW sa onskar jag att jag kunde ta med mıg nagra katter hem har ıfran.. forra gangen hıttade jag flera hundar. LOVE!

Kommentarer
Selina

Ha en underbar semester!



//Love Selina

2010-10-17 | 21:22:33
http://loveselina.blogg.se/
syster

Hoppas ni har det underbart! Njut av solen och värmen, ni är värd det bästa! Puss på er!

2010-10-19 | 15:02:05
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback