Confused

Idag jobbade jag till 17:45, åkte till dollar och köpte ny stång till duschdraperiet då den vi har hemma har blivit lagad eller något sådant? Så duschdraperiet stannar på häften pga lagningen.
Sedan hälsade på Madde och Julia och tog en kaffe.
Jullan börjar bli så stor! Och vilket leende, hon är ett riktigt charmtroll! Hon gillade inte riktigt att bli ensam med mig när Madde tog ut sina hundar en sväng, men sedan när vi promenderade runt i huset och gungade lite, då började hon acceptera mig. Yes! Ett framsteg ;)

Imorgon jobbar jag morgonpasset och sedan ska jag plocka ihop allt resterande som finns i lägenheten som är "mitt". Fan känns så skumt.. Känns som om jag lurar mig själv men antar att det är så här det kommer förbli. Ska dock städa ordentligt det sista jag gör så jag inte lämnar det som en svinstia :P Lite snäll ska man vara.
Sedan återstår det roliga att få plats med allt hemma?
Men men, de kommer nog gå bra.

Jag har skrivit in mig på en matte C kurs nu under hösten, men jag känner att jag borde ha försökt klara den kursen i gymnasiet när jag hade "kunskapen", för nu är jag riktigt förvirrad och fattar ingenting av det som står. Hoppas dock att jag kommer klara kursen, boken kostar ju ca 250 spänn. Nu jäklar ;)
Sedan, om jag klarar matte c. Kommer jag nog söka en kurs på distans.. får se, men det lutar åt det. Hoppas, hoppas, att matten kommer gå bra.. dock hatar jag matte, och får chansa ganska mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback