Goodbye summer (bildbomb)

Idag har jag inte gjort så mycket, har städat åt mamma och målat en tröskel som vi glömt bort att måla tidigare. Sedan har jag försökt ordna ett tag till badtunnan, men de började regna så då gav jag upp och stannade inomhus.
Innan det började regna för 3:e gången så sken solen och då gick jag ut och fotade lite med min kompakt kamera.


Sista knoppen på rosbusken

Rabarber

Vindsnurran i rabatten

Smultron, sommarens sista?

En lysande klick i rabatten

En ensam och hel maskros-boll i gräset.


Några av bilderna jag tog idag, blev riktigt stolt över min kompakt kamera just nu, dessa bilder gillar jag faktiskt precis som de är. utan någon redigering alls.

Vad tyckte ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback