Ibland brister det..

Nu är jag hemma efter en lång dag på jobbet, hoppade in för chefen idag och jobbade 8-17. Det bästa med sådana dagar är att jag, som nästan bara sitter i kassan, slipper sitta i kassan. Weeei! Var bara ute på golvet och plockade med varor hela dagen. Känns skönt att få röra lite på sig.
Riktigt trött idag. Var helt utpumpad på energi igår och borde ha somnat vid 21 tiden, men dum som man är så ska man "bara" göra något först.. mmm.. skit bra. Det slutade med att jag fick psykbryt på PS och var tvungen att avinstallera de programmet och installera PS SC5 istället. och Tack gode G för att de verkar fungera bättre än CS3:an gjorde på min dator.
Nu gäller det bara att lägga in allt som jag hade lagt in på 3an.. suck..

Vet inte vad som hände men Ps slutade reagera på kommandon så självklart brister de i min hjärna och jag får spader på det.. hehe. Kan inte acceptera sådan på kvällen. Hade säkert funkat igen om jag startat om datorn.. men ja, nu fick jag tummen ur och installerade de nya iallafall :) Spännande.

Nu ska jag nog ut och gå. Skulle det igår också men så skulle jag "bara" göra lite innan och vips så hade hela kvällen rusat förbi ;)


Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Hihi han är otroligt stilig :D



Det var en animation jag gjort i Photoshop :) som typ blinkade eller vad man kan säga. Det är samma jag använder när jag gör sminkbilderna vet du :D så sök på animation photoshop så kommer de upp tutorials :D

2010-09-28 | 10:52:36
http://candis.se
Sara ~ Candis

SV. Varsegod sötis :)

2010-09-28 | 18:10:20
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback