It's time

Nej nu får jag acceptera att denna dag är slut och krypa till kojs.. bävar lite för att gå och lägga mig, men men.
Ska läsa ut min bok "This charming man- marian keyes" läst den några gånger tidigare och jag gillar den skarpt. Den handlar om kvinnomisshandel och är riktigt bra. Den är uppdelad så man får följa 4 olika kvinnor som berättar en historia om samma man. Jag kan absolut rekomendera den då jag älskar Marian Keyes berättelser dock kan jag själv känna att det är lite jobbigt när den är uppdelad. Men det är det som gör den bra, för nu i slutet, så börjar allt falla på plats.
Jag köpte den via Adlibris (köpt alla mina böcker via dem nästan) och den kostar 82 kr via dem. (Om man vill läsa den svenska versionen kostar den endast 44 kr! Och dessutom står det att det är fraktfritt för privatpersoner)

Iallafall, ska göra en ordentlig recension av boken sedan, men just nu ska jag bara njuta av att få läsa den.





Goood natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback