Ledig

Idag är jag ledig, en ledig onsdag. Dock ringde jobbet i morse och frågade om jag fått med mig en nyckel hem igår. Men de hade jag inte och jag var helt 100 på att jag lagt den i den lådan som den ska vara i, och se där, där var den. Lite segt att börja tvivla på sig själv de första man gör på dagen, och att de inte ringde tillbaka på en gång de hittat den utan jag fick ringa och kolla om de hittat den? Aja.

Idag ska jag bannemig inte göra ett dugg, jag hade fullt upp igår från 08-21 så idag ska jag ta de lugnt. Men jag ska följa mamma till tippen med en massa saker som inte behöver samla damm i vårt hus längre.
Otroligt skönt att man hittar och slänger så mycket som vi gjort nu. Det är ju som ingen vill ha och det behöver inte vara kvar. Men ja, mitt rum ser ut som en soptipp just nu med alla staplade lådor och sopsäckar fulla med kläder =s.

Igår fick vi våra nya sängar ♥ Love, love love! De är helt underbara, hård men otroligt sköna! Mycket bättre än den sängen jag hade innan!
Sitter och slurpar i mig en massa te hela dagarna nu, konstant kall om tossingarna så då fyller jag på med värme via te ;) Alisa rekomenderade KOBBS teer bl.a "himlagott". Ett otroligt gott te med smak av kvitten, persika och grädde. Och jag blev helt frälst, tack Alisa för tipset :D Jag har ännu inte smakat Lust & fägring men det lät som en vinnare det med. =)


Kommentarer
Alisa - Amor Vincit Omnia

Varsågod vännen!:D Jag älskar de!:) testa med mjölk i. MUMS!

2010-09-22 | 14:07:56
http://alisagonzalez.se
Selina

Åh jag älskar Himlagott!

Te är det bästa :-)



//Love Selina

2010-09-30 | 23:48:07
http://loveselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback