Mini mus?

Vilken dag! Eller ja, vilka dagar. I går var jag ledig och mamma hjälpte mig att köra en massa saker på soptippen vilket var OTROLIGT skönt.. varför samlar man på så mycket för? Gamla serietidningar osv? Har ni tänkt på det? Eller är de bara jag som är otroligt duktig på att hamstra saker?
Iallafall så bestod gårdagen av det, och jag har vikt och trängt in 50 % av alla mina kläder in i min mini garderob.. Garderoben har funkat jättebra under de här åren, men nu när jag flyttat hem igen? Njae.. måste verkligen ha mer utrymme.. men jag ska rensa ganska mycket igen ändå.. för jag kan ju inte låta bli att köpa nytt heller.
Någon som behöver/vill köpa en ny garderob? så gott som ny?

Idag har jag bara gått runt och väntat på att jobba, jobbade 16-20 idag (känns lite onödigt att köra 10 mil för 4 timmar?) men jag hann med lite innan jag började jobba som tur var. Imorgon jobbar jag 8 timmar, känns lite mer acceptabelt :) Dessutom lyckades jag dela mitt 12 timmarspass på lördag med en kollega då jag känner i kroppen att den börjar ge efter mot förkylningen och då sover jag gärna ut och jobbar 6 timmar då mina 3 lediga dagar förvandlades till 1. Dessutom rinner mitt ena öga konstant.. antingen är det förkylningen som spökar eller så håller jag på att få en vagel i ögat igen..

Idag kom min nya data-mus med posten ♥ och den var så liiiten och söt. hehe. Känns väldigt plastig, men vad spelar de för roll? Den verkar bra och de är huvudsaken. Dessutom älskar jag att den är så liten, passar så bra i handen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback