My beloved father

Jag har ett kort på mig och min far som ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Jag skulle inte klara mig utan det kortet tror jag. Jag har inte många bilder på honom och mig, och det är detta som har fått mig att le lite varje gång jag ser på det. Iallafall så har det kortet blivit lite skadat under årens lopp och nu när jag scannade in kortet så jag har det på datorn så har jag "lagat" det lite via PS. Fasiken vad jag ÄLSKAR PS!

Okej jag är inte tillräckligt kunnig ännu, men jag gillar "lagningen" jag gjorde. Jag skulle vilja skriva ut bilden i 12 cm x 12 cm men när jag försökte så envisades skrivaren att förstora bilden till ett helt a4 och det är inte det optimala för mig. Så jag gav upp, någon som vill skriva ut bilden åt mig? Vill så gärna ha oss i en ram på väggen. kommer väll försöka igen senare, men måste köpa nya patroner till skrivaren först dock. Och det är nog min tur att köpa dem då mams har köpt ganska många under åren ;)



Vill inte riktigt visa hela bilden då den är väldigt personlig för mig, men här ser ni iallafall pappa och mig, mitt favorit kort. En fin del av det. ♥

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack :) Jo, bordet är min favorit-möbel här hemma faktiskt.



Hmm, njae du. Jag läser egentligen inte så mycket böcker annars faktiskt. Jag gillar fantasy, så jag läser mest sånt och just nu är det ju HoN som gäller :)

2010-09-22 | 20:07:43
http://molkan.se
Sara ~ Candis

SV. H's jobbarkompisar och chef är verkligen klippor när vi haft problem nu. H har med sig Whisky till jobbet nu när Zamme är inlagd :) hur många arbetsgivare skulle godkänna det???? Och idag får vi nog hämta hem lillen igen och så hoppas jag vi får lite bättre smärtlindring <3

Hoppas allting är bra med dig också sötis :)

2010-09-23 | 07:54:41
http://candis.se
Molly - MOLKAN.SE

Åh, sötnos :') Du förstår nog inte hur rörd jag blir... har inte ens fått ett paket av mina vänner på 4 år och så skickar du mig ett. Du är för underbar! Vet inte hur jag ska uttrycka min tacksamhet? :)



Tack så mycket för presenten (har inte öppnat det än, tänkte göra det på lördag, om du inte vill att jag ska öppna det nu)!



Massa kramar till dig <3

2010-09-23 | 18:58:39
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback