My weekend

Är nu tillbaka efter helgen hos D och den blev dyyyyr, men lika glad är jag för det och ser fram emot nästa trip ;)

Igår shoppade jag under dagen (som ni såg) när D var hemma började vi göra oss iordning och Amanda kikade förbi. Vi fick skjuts ner på stan med A, käkade otroligt god buffé på Eastern Palace med friterad banan & glass till efterrätt.
Det är lustigt det där, man blir så lycklig när man får välja mellan all mat på buffén så man har en överfull tallrik när man sätter sig vid bordet. precis som om man aldrig sett mat tidigare ;) Och jag orkade inte käka upp maten, men efterrätt, ja den fick plats och snabbt gick det ;)

När vi var mätta och belåtna tog vi våra spännbukar och hälsade på hemma hos A&M. Vi hade beställt biljetter till "Inseption" (di caprios senaste film) och tills det var dags att röra sig mot bion så hann en efterrätt x 2 slinka ner. Jag hamnade i ett sockerrus och skrattade åt ALLT och innan vi hamnade i biosalen så köpte vi bio-snacks.
Duktiga klubben!
Filmen var otroligt bra, dock väldigt lång, så under sista halvtimmen av filmen kunde jag inte sitta still utan var helt hundra på att jag skulle behöva besöka damtoan, men var så rädd att missa slutet så jag envisades med att sitta kvar.

Idag sov vi ut och promenderade ner på stan då D hade tagit på sig spenderar byxorna idag ;) Och hon hittade mycket snyggt!
Men nu är jag allt tillbaka och bävar lite över att jobba imorgon, känns som om jag glömt bort allt. hehe.

Kommentarer
LYDIA

sv: Ja, himla mycket roligare med långt hår faktiskt! Ska nog bara fara och klippa topparna någon dag :]

2010-09-05 | 20:50:49
http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback