Sablar!

Det är sent, jag är vaken, jag är smått förkyld och det tokrinner ur mitt ena öga. Vad innebär detta? Jo jag tröstshoppar. ( ja jag vet, jag är hemsk..) Borde verkligen låta bli då jag och mamma ska iväg på en resa snart, men kan inte..

Bloggvärlden ruinerar mig ;) Kikar på alla som sminkar sig och gör de så bra, och självklart så vill jag det med.. så nu klickade jag hem en 120 palett. Använder min andra (med 48 färger) ganska ofta och nu vill jag utöka.
Ja, men vem vet, man kanske lär sig någongång hur man ska göra ;)
Öva öva öva.

Nä nu är det dags för mig att krypa till kojs, Fasiken vad trött jag är! Imorgon ska jag bara njuta med en massa te tror jag .. LEEEEEDIG!





Kommentarer
月姫 Tsukii ♥

oh vill också ha en sån palett! T_T

snyggt du har fått till det här inne förresten :D

2010-10-13 | 03:14:48
http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback