Snökaos

Jobbade 12-20 idag och måste erkänna att det kändes lite roligt när kollegorna sa att det var snöblandat regn som kom under dagen, men senare på eftermiddagen började lyckoruset förändras till förargelse när det snöblandade regnet blev snöflingor, riktigt blötsnö. Så när jag slutade så låg det cirka 4-5 cm snö över bilen och på vägen.. Och det var inte roligt att köra flera mil i den sörjan men när jag började närma mig hemma så övergick snökaoset till spöregn vilket var otroligt skönt.

Är inte på bra humör idag tänder till av minsta lilla men alla har vi sådana dagar.. tror förkylningen har tagit överhanden och vill bara skrika åt de flesta jag möter och gömma mig under täcket. Men ska bara stå ut imorgon och sedan är jag ledig på söndag.. de enda jag ser fram emot. Sova sova sova.

Tänkte ta upp en massa roligt men allt ställdes på ända av vädret och andra saker, så nu ska jag lägga mig och kolla på film samtidigt som jag tillåter mig en skvätt självömkan. Men det får man ibland.

önskar verkligen att Luzen var hemma nu, och diana.. och sonja.. oldtimes.. åååh.

Kommentarer
Helena

Saknar dej fina <3... missade helt att du skrivit på msn... PUSS!!!!!!

2010-09-24 | 23:41:06
http://luzzis.dinturiel.se
Molly - MOLKAN.SE

Åh, men gumman :) Tack så mycket för toppen! Jag har ju en i vitt och har varit sugen på den rosa också.



Ska ha på mig den idag.

Jag är så otroligt tacksam sötnos! <3



Massor av kramar

2010-09-25 | 08:53:08
http://molkan.se
Luz

SV: Hehe jo jag skulle gärna köpa... men behöver pengar :)

2010-09-25 | 12:13:23
http://luzzis.dinturiel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback