Why did I get married too?

Handling:

Fyra par återförenas under deras årliga semester för att umgås och spendera tid där analys av deras äktenskap står högst upp på schemat.

Jag tyckte:

Handlingen är som i ettan (how did I get married) och jag tycker att denna filmen nästan var lite påfrestande att se, otroligt dålig och det känns som om de som skapade denna filmen endast ville bre på lite extra efter första filmen. Visst, det finns en bra historia bakom, men den lyser inte igenom. Men jag tackar Tasha Smith som spelar Angela då hon har fått mig att dra på smilbanden i båda filmerna. Är det någon som kan spela galen så är det Tasha. Janet Jackson? Ingen kommentar. Jag får nästan skylla mig själv att jag ville se en uppföljare till en redan dålig film. Men som sagt, karaktären Angela är en fröjd för mig.

-♥ / 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback