Why did I get married ?


Handling:

Fyra gifta par åker på semester till de snötäckta Bergen i Colorado för att fira deras årliga jubileum. När det visar sig att det har förekommit otrohet hos det ena paret börjar andra hemligheter så sakta att komma fram. Sakta men säkert börjar semestern övergå till konflikter och bråk.

Källa


Jag tyckte:

På ett sätt så gillade jag filmen, men de är inte direkt en film som ligger högt på min lista. Det jag gillade i filmen var 80-20 liknelsen när det kommer till otrohet och de lite humoristiska karaktärerna i filmen. Men Janet Jackson är ingen bra skådis och bara det drar ner filmen väldigt mycket i mina ögon. Om ni vill ha en film som har lite humor och lite parterapi i sig så är detta en film som ni ska se. Är det inte så? Se den inte.

Betyg:

♥ / 5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback