Fattig

Jag får skylla mig själv, men det börjar bli lite fattigt för min del. Alldeles för lätt att shoppa via datorn, tycker ni inte? Jag lyckas ALLTID hitta någonting?.
Lite trött på mig själv men samtidigt tänker jag så här: jag har sparat endel och nu får jag leva som ja vill.

Iallfall så har jag shoppat lite extra de senaste dagarna men säljer samtidigt endel, går lite minus men inte alls lika mkt som om jag skulle göra annars.

Idag är det jobb som väntar igen.. lite trött men ja. Jag jobbar imorgon också sedan är jag ledig två dagar, jobbar en, och är ledig en. Ofattbart att säsongen snart är slut, det har gått så otroligt fort måste jag säga. Endast 2.5 veckor kvar ungefär. Som sagt, ofattbart.
Jag ser dock fram emot detta, vill vara ledig på helger som normalt folk igen, riktigt less på att jobba varje söndag, men samtidigt så är de dessa dagar som går snabbast.


Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Haha, det är jävligt lätt att handla på internet. Jag har handlat för mer än vad jag egentligen har råd med :P

2011-04-10 | 10:23:56
http://molkan.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Haha, jag är likadan! Eller så vill jag alltid unna mig något när jag varit duktig :P Haha!



Men du är värd att shoppa tycker jag :)

2011-04-10 | 21:16:37
http://molkan.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Göret! Det är så gott :)



Tack så mycket sötis!

Puss

2011-04-10 | 21:39:00
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback