Krabi och Phi phi

Tjenare! Nu har jag kommit på att jag visst har saker att berätta och prata om. ;) Så nu bubblar det med ämnen i mig!
Måste ju försöka skriva så mycket jag bara kan nu innan jag åker så att det kanske återstår en eller två läsare tills dess att jag kommer hem igen?

Idag har jag inte gjort så mycket utan bara tagit det lugnt och njutit av första lediga helgen på ca 5 månader. Jag antar att det är lite därför jag tror att det är tisdag eller dyl idag.. Dessutom så får jag vara ledig en söndag, det ni! haha, eller ledig och ledig.. Jag är numera arbetslös. Men jag kommer inte vara arbetssökande före 1 juni.

Idag har jag suttit och tänkt ut möjliga resmål i Thailand. Phi phi och krabi känns som bra resmål, sedan finns det små öar som man kan ta dagsturer till. Och shopping.. otroligt viktigt med shopping. Det som oroar mig lite är boendet, för man vill ha ett säkert ställe med bra lås på dörren o.s.v. Nåväl, det kommer säkert bli super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback