Och vipps..

Det har gjorts, det har bestämts, det har ordnat sig!



Idag på jobbet utropade Emelie att hon ville utomlands, och jag känner att jag absolut behöver det. Vilket ledde till att vi bokade en resa!
Emelie, Madde och Jag åker till Thailand 10 maj, så himla härligt! Det bästa är nog att vi bara gjorde det, utan att tänka, utan att beräkna. Vi bara gjorde det!

Vi kommer styra kosan mot phuket och utgå där ifrån. Inget boende är bokat, men det gör inget då vi förhoppningsvist kommer anlända på förmiddagen vilket betyder att vi har hela dagen på oss att leta boende för de första nätterna.

Behöver jag säga att jag är otroligt lycklig just nu?

 


Kommentarer
Anonym

Åååå va härligt, så underbart! Hur länge blir ni där? :)

2011-04-21 | 07:32:26
http://carolinenordens.blogg.se/
Kristina

Sv, ja jag tror att det kommer bli underbart :) Vi åker 10 maj och kommer hem 1 juni.

2011-04-21 | 13:48:04
http://charade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback