Säsongens baksida


Baksidor i all ära { hehe ;) ] men när säsongen börjar närma sig sitt slut så kan man inte hålla ögonen torra till 100%. Usch.. Idag for en av de allra bästa minniskorna här uppe hem och jag försökte verkligen hålla tillbaka tårarna. Men känslig som jag är så gick det inte så bra.
Åh älskade Anna, känns så konstigt att man skiljs åt? Men nu fick jag en ordentlig hejdåkram (mer 10 än 1) och vi vinkade av henne.

Området börjar tömmas på folk och det känns väldigt ensligt, sorgligt. usch..

Igår var det bartömning på Björnrikegården och vi var självklart där och svajade lite. Väldigt roligt och tur nog så har de inte så stor bar vilket leder till att man inte orkar ställa sig i en halvtimmes kö ;)
Men jag blev på luvan och hade lite svårt att vakna idag på morgonen. Jag har mått bättre om man säger så.

I två nätter har jag somnat med världens bästa Ems bredvid mig. Mys! Nu återstår en personalmiddag/fest ikväll och sedan en förhoppningsvis gemytlig och mysig helg. Dock börjar det svullna upp i halsen? Kan det bero på sömnbrist blandat med alkohol? Eller försöker kroppen sätta käppar i hjulet för mig? Nåväl, det återstår att se.

Nästa helg (5-7 maj) är det dags för vårforum och det kommer nog bli underbart skoj! Daaansa! 10 maj är det största datumet på länge, viktigaste osv.. Thailandsresan påbörjas då.!



Igår på kvällen satt jag utanför jobbet på altanen och väntade på att Ems skulle sluta jobba. Ibland har man det bra.

Kommentarer
Tsukii

sv: förlåt för sent svar <3 jag gjorde operationen i stan så det var ändå ganska praktiskt :D och det gick jättebra ;D



tussi låter som sam när det kommer till borsten haha ;D hihi kram

2011-04-28 | 01:26:53
http://tsukii.se
Madeleine

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 | 11:58:34
http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback