Slash

Urk vilken huvudvärk jag har nu! Har jobbat kvällspasset idag och på både gott och ont. Som tur är slapp jag boka in så pass många boenden som mina kollegor fick göra (inte min starka sida då de tar tid och är lite bökigt) dock får man köra "1000-frågor leken istället" men man går på auto-pilot till största delen.

Jag har Britney Spears nya skiva (Femme fatal) i bilen och jag tycker att hon har gjort två bra låtar, men resterande delen får jag lite jobbiga vibbar av.  Britney Spears = blandning av rollergirl / keisha.. ? Nå ja, hon har kommit tillbaka starkt enligt mig, för jag har inte riktigt gillat hennes tidigare låtar, det är nu de senaste åren som jag fattat tycke för.

Kom också på att jag inte riktigt kom till saken i mitt förra inlägg, jag skulle nämligen berätta för er VAD jag hade shoppat (vill ju alltid dela med mig av mina fynd, hehe)

Kikade in på Saras sida (candis.se) och såg hennes nya fräscha byxor som hon hade investerat i, dessutom berättade hon att dessa fanns på zara. Zara har numera en webshop (de kanske de har haft länge??) och jag fann lite smått och gott. Jag stod dock och valde mellan de rosa och de röda byxorna, så tillslut köpte jag dem bägge. Nu hoppas jag bara att de passar, annars går min fantasi bild i spillror.
Jag är nämligen så, jag får en fantasibild av mig med kläderna på.. har alltid varit så. Jag kan tagga inför en fest tack vare ett plagg.. :S Snacka om irriterande.. absolut när allt blir fel om en komponent blir fel. Då står jag i två timmar och testar kläder, fram och tillbaka. Ibland skiter jag i att gå ut om jag inte är i rätt stämning på grund av kläderna. Alltid varit så, jag försöker dock jobba bort det beteendet.




mamma tog kort på mormors födelsedag, och då rör jag mig.. hehe. Sådär rörigt känns det i mitt huvud just nu. Så nu ska jag kliva ner i sängen och ladda energi till ännu en jobbdag.
Men mamma tog ännu ett fint kort på oss i köket. Mormor ser alltid så frågvis ut på kort, hon säger något 99% av alla gånger man riktar en kamera mot henne dessutom. ♥
 

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Ja, gör det :) Det tycker jag!



Jag tänkte ha min blommiga ja :) Den är så himla skön, men det har inte riktigt varit väder för den än, men imorgon ska det ju bli superfint så..



Jag har en helsvart också, men den är inte lika rolig :P

2011-04-10 | 22:20:27
http://molkan.se
Syster

Vilka fina bilder du lägger upp på oss :) Puss

2011-04-11 | 08:52:30
http://vidabuena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback