Thailand checklist.

Jag är som jag är, kan inte släppa en sak som jag ser fram emot. Jag tror nämligen att jag har packat klart allt inför Thailand. Dock ligger inte allt i en väska än, utan utspritt på mitt sovrumsgolv.
Jag kan inte förklara hur LYCKLIG jag är över att få komma iväg då jag trodde att det inte skulle ske detta året.

Det bästa med Thailand är att de har ett väldigt stort utbud på kläder osv så därför tänker jag packa väldigt lätt på ditvägen.
För tillfället ser min packlista ut så här:

3 bikinis, två par shorts, tre linnen och ett gäng trosor. Kanske en kjol. Sedan är det solskydd osv som jag tar med mig hemifrån, så lämnar jag använder jag upp det där
Behöver man något mer? Känns liksom bra där, inte sant?

Tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback