Aj då...

Jag har rensat min garderob ganska många gånger under de senaste åren och sålt en del. Men nu när jag åter igen rensade min garderob insåg jag att jag har väldigt mycket kvar att bli av med. Fruktansvärt mycket kläder som har blivit gömda i stora väskor och bara väntat på att jag skulle ta tag i det.
Och jag har ändå lyckats sälja ganska mycket enligt mig själv. Men om man jämför med högen som fortfarande är kvar? Då är det ingenting..



Allt detta ska bort. Linnen, klänningar, jackor, skor, jumpsuits, väskor, jeans, byxor.. ja allt man kan tänka sig.
HUR GICK DET TILL? det värsta är att det är att så mycket är oanvänt..

Det är alldeles för mycket för att försöka sälja via tradera eller bloppis. Åh.. Jag måste helt enkelt stå på centrum eller hyra in mig på folketshus i sveg för att försöka sälja dem.

Snacka om outlet.

Kommentarer
Molly - MOLKAN.SE

Men... Ska du göra dig av med din onepiece?

(jag är väldigt intresserad isf)



Hoppas allt är bra med dig annars sötis!

2011-08-14 | 16:22:41
http://molkan.se
Cissi

Vad har du för storlek i kläder? Gillade klänningen massor! :)

2011-08-15 | 23:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback