Arvingarna eller inte

Vilken mödosam dag.. Jag är helt slut.
Jobbat som en tok och gäspat konstant. Det är inte bra att dricka kaffe om man heter Kristina har jag märkt, för då kan jag inte sova..

Iallafall så har det varit en hel att göra på jobbet, men hjälps man åt och skrattar lite så går det som på räls.
Efter jobbet har jag inte orkat tagit tag i det jag planerat utan spenderat lite tid med kära mor istället och nu ska jag nog gå och lägga mig. Efterlängtad sömn.

Imorgon är jag bjuden på räkafton hos söta Ems och det kommer säkert bli otroligt smaskigt.
Efter middagen ska de övriga gästerna vidare på storön och kanske dansa en sväng till Arvingarna som framträder.
Men jag? Jag vet inte..
Jag har inte så mycket klöver för att göra allt jag vill hitta på..man måste prioritera. men jag ska tänka efter, arvingarna är bra live. Och det är sällan det händer något här i skogen.

Men nu, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback