Dags att uppdatera?

Det börjar bli dags att uppdatera bloggdesignen kanske? Jag har varit så lat på den punkten så länge. Jag visste hur jag skulle göra min nästa design när jag gjorde denna. Men nu tycker jag att den idén var urusel och vet inte alls vad jag ska hitta på. Jag vet inte vilken typ jag är än. Alla andra gör så fina, chica designer med blommor, spets och en massa romans. Men det känns inte som mig.. hm. Vem är jag egentligen?
Det är därför jag har dragit ut på det så länge. Den grålila nyansen jag har nu, den är inte heller jag. Men den fick duga.

Och nu är det dags att göra ännu en som får duga, for now.

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Taaaack :D:D:D är så nöjd över färgen även om de är liiiite mer jobb med det :D it's wooorth it.

Njaa vi vet inte än, men vi kämpar på :)



Får se om de blir lite klick klick och skor påväg hem :))



Tack sötis. Hoppas du får en underbar helg.

2011-08-12 | 21:59:50
http://candis.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack gumman för din fina kommentar :) Ska göra mitt bästa med att uppdatera om läget så fort jag har fått internet!



Kraaaam <3

2011-08-12 | 23:23:01
http://Molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback