För mycket.

Jag har för mycket saker som jag måste göra, vilket betyder att skygglapparna åker på och jag skjuter upp / ignorerar det tills det inte går längre.
Igår kom jag på mig själv med att tröstäta hela dagen, dock kom jag inte på vad som triggade det beteendet denna gången.
Men idag har jag inte sysslat med det iallafall och det uppskattar jag..

Idag har jag jobbat och det var otroligt skönt att ha något annat att göra hela dagen. Bättre blir det imorgon för då ska jag dit igen.
Direkt efter jobbet skyndade jag mig ut på en promenad och hann nästan gå hela 6 km sträckan men gjorde den 1,5 km kortare då det började droppa på mig så jag vände lite tidigare än normalt, vädret är väldigt opålitligt häromkring den här tiden på året. (det där var nog en lögn, vädret är alltid opålitligt här.. faktiskt..)

Efter promenaden har jag pysslat lite inne på rummet och suttit vid datorn och varit totalt lost i facebook.
Idioten (dvs jag) har hört ljud på nedervåningen hela kvällen men varit toklugn då jag vet att det brukar göra det i vårat hus och jag är säker då dörren är låst osv.. Men jag märkte nu när jag skulle gå och lägga mig att jag glömt låsa dörren.. så nu är jag livrädd och har låst dörren in till mitt rum.. hoppas att ingen finns i huset och planerar att mörda mig eller något.. haha.. jag läser alldeles för mycket deckare för att klara av sådant här..
Jag hatar att vara ensam i ett mörkt hus.. i mörker över huvudtaget. Jag är jätte löjlig.


En mobilbild från min promenad.. alldeles spegelblankt. Sedan kom regnet inrullandes.

D skrev att hon var på Phi phi idag. Det gjorde mig extra lycklig, pirr i magen. Jag önskar att jag kunde vara där också. Thailand överhuvudtaget. I love it. Åh mitt älskade phuket.. Nästa gång jag åker till thailand ska jag absolut ta mig till ön där syster lärde känna en dykinstruktör och ta mig ett dykcert. Viktigt.
Om jag känner mig själv så kommer jag aldrig ta ett dykcert, jag får panik och hyperventilerar så fort jag ser främmande saker i vattnet.. bara att bada i havet är en stor prestation för att vara jag.. åh typsikt. Jäkla insikter..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback