Jag prisar

Haleluja!

Min gamla pillerburk gör susen som det verkar! YEY! idag hade jag bara lite ont i halsen på morgonen, ingenting alls i jämförelse med de senaste veckorna. Och det var efter 1 tablett?
Nu har jag tagit två tabletter totalt och det känns bara lite som sandpapper där bak i halsen. Imorgon kommer jag säkert kunna gala som tupp igen! Åh vad underbart! Vilken tur att smarta jag inte åt upp alla mirakelpiller förr när jag var sjuk.
Önskar dock att herr doktor kunde ge mig ett recept till så jag kunde ha en pillerburk på lur om det skulle krisa sig igen.

Idag har jag jobbat kväll, skönt att vara tillbaka i butiken, värre när lagret är fullt och det kommer 32 fullastade pallar med nya varor. Höga som berg.. då känner man hur pulsen ökar.
Nu ska jag kika på "men in trees" och dricka en kopp te om det inte har blivit kallt.

Hörs igen

Kommentarer
Sara ~ Candis

SV. Hehe jaa med :D har bara sett den serien någongång :D måste ta och spana på den någondag :)

2011-08-16 | 20:07:06
http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback