Men hej

Men hej sötsug!

Det är dags igen och nog märks det. Jag har aldrig tänkt på det på riktigt förut, men nu ser jag hur mycket vätska jag samlar på mig och vilket sötsug jag får.
Jäkla skit också.
Man känner sig inte snygg någonstans eller fräsch för den delen.

Och nu ska man acceptera det en hel vecka? Oh well.

Hittade en gammal burk med medicin som jag fått förr när jag varit otroligt förkyld. Och det fanns några piller kvar i den så därför testar jag att äta dem nu. Det kanske hjälper för att få bort halsontet.
Inbillar mig att svullnaden gått ner ett snäpp redan efter bara en tablett.

Vi får hålla tummarna ^^

Kommentarer
Annika M Sriwanna

krya på dig! :)

2011-08-15 | 09:56:27
http://sriwanna.se
Molly - MOLKAN.SE

Svar: Tack så jättemycket :) Det börjar ordna upp sig nu! Ja, den är så himla fin.. förstår inte att jag har fått alla kameror gratis :P

2011-08-15 | 21:19:10
http://molkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback