Brottom

Åh vad frustrerande det är när man har tusen saker att göra och det känns som om man traskar runt i kvicksand.
Idag är det dags för mitt första kvällspass den här säsongen och nu kommer alla julfirare. Därför vill man att det ska gå extra smidigt så att det blir stressfritt.
Men själv måste jag stressa nu, ikväll och kanske även inatt för att hinna med.
Men jag tar gärna den stressen för belöningen är en heldag med min älskade familj.

Det är något med julen som får mig i harmoni, oavsett hur stressad jag kan känna mig innan.




Tar mig en allvarlig funderare, då största delen av mina vänner skall vara i Sveg på juldagen och jag vill ju självklart vara där dem är.
Nu blev det svårt.

Oavsett vad, så har jag inte tid att sitta här och grubbla. Hoppas ni har kommit längre med era julklappsbestyr än vad jag har gjort kära vänner. Det här med att slå in dem, har dragit ut på tiden.

Kommentarer
Caroline

Mums!



Tack :D Det fynda jag på Indiska härom veckan :) ja det blir ju aningen roligare med rim =) Hehe! kramar

2011-12-22 | 11:51:23
http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback