Fyra snabba

Idag skriver jag 4 snabba inlägg, så att jag kan sova ut imorgon, haha. Känner att jag har en massa sömn att ta igen. Kan bero på att jag är för gammal att vara ute sent på måndagar.

På tal om det så har jag lite åldersnoja. Jag fyller nämligen 25 i februari. AJ. Det svider. Det värsta är att jag har försökt ordna en födelsedagsfest i flera år, men kommer aldrig till skott.
Hur ska jag göra i år? Skulle vara fantastiskt att fira ordentligt, men det är så svårt när man jobbar så gott som varje helg. OCH den helgen jag fyller år brukar det vara något band som uppträder på Vemdalsskalets högfjällshotell. Så det vore skoj att vara med på det också.. Om man har egen fest i någon lokal eller så, så måste man ju ha ansvar och städa dagen efter? Känns inte heller helt 100.

What to do, what to do..?

Åh, blir lite deprimerad varje gång jag tänker på det där.. VARFÖR ska just jag bli äldre just nu?



Bild från förra lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback