Herr Ågren!

Vi möts igen!


Nej då, ångest har jag inte. Men jag är otroligt trött och lite lullig fortfarande skulle jag gissa på. Haha.
Igår var det premiär på Måndaxklubb vilket var otroligt roligt.
 
Jag jobbade som tur var endast till 13 och vid 18 hade jag bokat bord på 'Björnrikegården' {Yes, samma place som jag tjatade om hela förra vintern} åt mig, Madelene och Veronica.
Maten var som vanligt förbaskat god och jag åt tills magen höll på att sprängas! Underbara glaserade ribs.. mmm.. direkt efter middagen försökte jag och M att göra oss klar för kvällens partaj.
Vi var lite sen.. och det var alldeles för lätt att dricka rödvin så fötterna blev väldigt runda innan vi tog oss fram. Beställde flera cidrar {fråga: när började jag gilla cidrar? konstigt] och blev bjuden på shot som smakade kanel (gott!) och sedan går mina i minnen i ultrarapid.. vilket betyder att mitt minne hoppar och svänger litegrann..
Men ja, kvällen slutade med att jag fick en drink över mig när jag stod och väntade på min jacka, asshole! Bitter? Lite. Men jag fick lägga mig i badet när jag kom hem iallafall så jag stinker inte äckelbäckel längre.

Nej det här fyllot måste nog lägga sig framför ännu en film och vänta tills kroppen är i balans igen.

Kommentarer
Novembersara.

SV; TACK snälla! =)

2011-12-20 | 12:26:19
http://novembersara.blogg.se/
Sofie | fiveseconds.se ♡

sv; Åh! Tack så mycket fina du :)

2011-12-20 | 22:51:51
http://fiveseconds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: [publiceras ej]

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback